streeboy

streeboy

Streeboy
streeboy

streeboy

Streeboy

دانلود طرح توجیهی بازیافت و تولید ظروف پلی اتیلنی


طرح توجیهی بازیافت و تولید ظروف پلی اتیلنی

خلاصه طرح موضوع طرح بازیافت و تولید ظروف پلی اتیلنی نوع تولیدات ظروف پلی اتیلنی تعداد شاغلین 86 مشخصات سرمایه گذاری طرح (ارقام به میلیون ریال) سرمایه گذاری کل طرح 27800 سرمایه گذاری ثابت 16000 سرمایه در گردش 9800 در آمد سالیانه 72000 سود ویژه 6617 دوره بازگشت سرمایه 30 ماه نرخ باز دهی سرمایه %41

دانلود طرح توجیهی بازیافت و تولید ظروف پلی اتیلنی

طرح توجیهی بازیافت و تولید ظروف پلی اتیلنی
دانلود طرح توجیهی بازیافت و تولید ظروف پلی اتیلنی
کار آفرینی بازیافت و تولید ظروف پلی اتیلنی
دانلود کار آفرینی بازیافت و تولید ظروف پلی اتیلنی
خط تولید بازیافت و تولید ظروف پلی اتیلنی
دستگاه بازیافت و تولید ظروف پلی اتیلنی
مراحل بازیافت و تولید ظروف پلی اتیلنی
دسته بندی تولیدی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 138 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16

مقدمه :

هدف از اجرای این طرح احداث یک واحد بازیافت و تولید ظروف پت در

کشور ایران می باشد . مواد اولیه اساسی این واحد پلی اتیلن و ظروف کار

کرده پلی اتلینی میباشد.محصول موردنظر در این طرح ظروف پت است .

وزن تقربی هر بطری به طور متوسط 52 گرم میباشد. با توجه به نوع

ماشین آلات طرح و سایر عوامل تاثیر گذار راندمان تولید در سال اول بهره

برداری 90 % در نظر گرفته شده است و در سال دوم با 100 % ظرفیت

قابل تولید را دارا می باشد لذا ظرفیت عملی 116 میلیون عدد در سال

برآورد می شود که برای 3 شیفت کاری 8 ساعته و 300 روز در سال

محاسبه گردیده است .

پیش بینی می شود که با راه اندازی طرح تعداد 86 نفر مشغول کار شوند.

دانلود طرح توجیهی بازیافت و تولید ظروف پلی اتیلنی

دانلود طرح توجیهی بازیافت و تولید ظروف پلی اتیلنی


طرح توجیهی بازیافت و تولید ظروف پلی اتیلنی

خلاصه طرح موضوع طرح بازیافت و تولید ظروف پلی اتیلنی نوع تولیدات ظروف پلی اتیلنی تعداد شاغلین 86 مشخصات سرمایه گذاری طرح (ارقام به میلیون ریال) سرمایه گذاری کل طرح 27800 سرمایه گذاری ثابت 16000 سرمایه در گردش 9800 در آمد سالیانه 72000 سود ویژه 6617 دوره بازگشت سرمایه 30 ماه نرخ باز دهی سرمایه % 41

دانلود طرح توجیهی بازیافت و تولید ظروف پلی اتیلنی

طرح توجیهی بازیافت و تولید ظروف پلی اتیلنی
بازیافت و تولید ظروف پلی اتیلنی
مراحل بازیافت و تولید ظروف پلی اتیلنی
روش های بازیافت و تولید ظروف پلی اتیلنی
چگونگی بازیافت و تولید ظروف پلی اتیلنی
کار آفرینی بازیافت و تولید ظروف پلی اتیلنی
دانلود بازیافت و تولید ظروف پلی اتیلنی
بازیافت و تولید ظروف پلی اتیلنی رایگان
دسته بندی صنعتی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 137 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16

مقدمه :

هدف از اجرای این طرح احداث یک واحد بازیافت و تولید ظروف پت در کشور

ایران می باشد . مواد اولیه اساسی این واحد پلی اتیلن و ظروف کار کرده

پلی اتلینی میباشد.محصول موردنظر در این طرح ظروف پت است .

وزن تقربی هر بطری به طور متوسط 52 گرم میباشد. با توجه به نوع

ماشین آلات طرح و سایر عوامل تاثیر گذار راندمان تولید در سال اول بهره

برداری 90 % در نظر گرفته شده است و در سال دوم با 100 % ظرفیت

قابل تولید را دارا می باشد لذا ظرفیت عملی 116 میلیون عدد در سال

برآورد می شود که برای 3 شیفت کاری 8 ساعته و 300 روز در سال

محاسبه گردیده است .

پیش بینی می شود که با راه اندازی طرح تعداد 86 نفر مشغول کار شوند.

دانلود طرح توجیهی بازیافت و تولید ظروف پلی اتیلنی

دانلود مبانی نظری و پیشینه اعتیاد به بازی های رایانه ای و ویژگی های شخصیتی

مبانی نظری و پیشینه بازی های رایانه ای

مبانی نظری و پیشینه بازی های رایانه ای

دانلود مبانی نظری و پیشینه بازی های رایانه ای

مبانی نظری و پیشینه بازی های رایانه ای
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 65 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مبانی نظری بازی[1] رایانه ای

بازی، مهم ترین و اصلی ترین فعالیت کودک است.کودک انواع مهارت های آموزشی و اجتماعی را ناخودآگاه از طریق بازی می آموزد. برخی صاحب نظران، بازی های رایانه ای را جزء اسباب بازی ها می دانند و برخی آن را صورت های جدیدی از بازی می دانند که برای انجام آن از اشکال مختلف تکنولوژی استفاده می شود. با توجه به این که هنوز هم اهمیت اسباب بازی های ساختنی، عروسک، ماشین و.... در نزد روانشناسان رشد بسیار است، اما آمار و ارقام نشان دهنده رشد روز افزون طرفداران بازی های رایانه ای است.

 پدیده بازی های رایانه ای مانند بسیاری از شکل های نوین سرگرمی که محبوبیت گسترده ای یافته باعث بروز نگرانی هایی درباره ی اثرهای جانبی آن ها بر بازیکنان افراطی شده است. چون بازی های رایانه ای در میان کودکان و نوجوانان به دلیل های نادیده انگاشتن دیگر فعالیت های آموزشی، اجتماعی و اوقات آسودگی خود، به صرف داشتن وقت به بازی می پردازند، این بازی ها بالقوه زیان بار به شمار می روند. پرداختن افراطی به بازی های رایانه ای نه فقط متأثر از محتوای بازی هاست، بلکه ویژگی های فردی نیز در گرایش نوجوانان به بازی ها نقش مثبتی ایفا می کند. به طوری که ویژگی های روان شناختی و شخصیتی افراد، تمایلات آن ها را تا حدی جهت می دهد. با توجه اشاعه و آثار شگرف بازی های رایانه ای که به لحاظ اثر گذاری به تغییر شیوه ای زندگی از آن با عنوان « انقلاب بازی های رایانه ای» یاد می کنند و با توجه به گستره ی بازی ها، دیگر نمی توان به آن ها فقط به عنوان وسیله ی گذراندن اوقات فراغت نگریست، بلکه ممکن است عامل اثر گذاری یا اثر پذیر از ویژگی های روان شناختی افراد باشد.

 «گانتر»[2] (1998) بازی های رایانه ای را جلوه ای از تحولات فناوری در عصر انقلاب رایانه می داند. این بازی ها را می توان روشی نو از آموزش غیر رسمی دانست. هم اکنون بازی های رایانه ای، به عنوان یک وسیله گذراندن اوقات فراغت منحصر به سن خاصی نیست. طراحان بازی های رایانه ای، با انجام تحقیقات مختلف در مورد کودکان خردسال می خواهند دامنه مخاطبان خود را وسعت بخشند و سود بیشتری بدست آورند. از طرف دیگر، هر روزه به دلیل تولید انبوه، دسترسی آسان، قیمت ارزان، زندگی آپارتمانی و عوامل مختلف دیگر، بر طرفداران این سرگرمی جدید در سرتاسر دنیا افزوده می شود و مخاطبان این بازی ها نیز هر روز با خرید، اجاره و یا بازی در کلوپ ها، ساعات بیشتری از اوقات خود را صرف این بازی ها می کنند. در مورد آثار مثبت و منفی بازی های رایانه ای بر جسم، روان و حتی عادات اجتماعی کودکان و نوجوانان، تحقیقات بسیاری شده است. برخی محققان، بازی های رایانه ای را سبب کنش های عصبی و روحی، اضطراب، القای خشونت و پرخاشگری دانسته و برخی به نکات مثبت آن ها، به خصوص در فرآیند آموزش و یادگیری، توجه کرده اند. اما هر دو گروه به این مسئله یقین دارند که انتخاب درست بازی های رایانه ای، باعث می شود تا اثرات منفی آن کاهش یابد (تفضلی فرد،1385).


[1] - Computer game

[2] - Gunter 

دانلود مبانی نظری و پیشینه بازی های رایانه ای

دانلود مبانی نظری و پیشینه اختلال لجبازی – نافرمانی


مبانی نظری و پیشینه اختلال لجبازی – نافرمانی

مبانی نظری و پیشینه اختلال لجبازی – نافرمانی

دانلود مبانی نظری و پیشینه اختلال لجبازی – نافرمانی

مبانی نظری و پیشینه اختلال لجبازی نافرمانی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 85 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

اختلال لجبازی – نافرمانی

2-2-1- اختلال لجبازی- نافرمانی کودکی 

هیوارد[1](2000 نقل از خدایاری فرد 1385 ) عنوان می کند اختلال لجبازی – نافرمانی اولین بار در سال 1966 به عنوان یک اختلال رفتاری پیشنهاد شد . با انتشار ویرایش سوم راهنمایی آماری و تشخیص اختلالهای روانی، اختلال لجبازی ، نافرمانی در یک طبقه جدید و مستقل در طبقه بندی اختلال های روانی جای گرفت .

این مفهوم سازی در DSM-ш  DSM-ш-R؛ وIV -DSM در غیاب مدارک تجربی که از متمایز شدن لجبازی –نافرمانی از اختلال سلوک ([2]CD) حمایت کنند ، رخ داد . ODD همراه با CD و اختلال نقص توجه – بیش فعالی [3] ADHD در DSM- ш -R گروهی از اختلال های رفتاری مخرب را در DSM-IV تشکیل می دهند این گروه اغلب با یکدیگر به عنوان اختلال های بیرونی شده مورد توجه هستند، بدین معنی که آنها از طریق رفتارهای ناسازگارانه بیرونی مثل بیش فعالی ، تکانشگری ، پرخاشگری و نافرمانی از قوانین مشخص می شوند . در مقابل اختلال های بیرونی شده، گروهی دیگر از اختلال ها مثل اضطراب و افسردگی قرار دارند که تحت عنوان اختلال های درونی شده معرفی شده اند . این اختلال ها به وسیله احساسات و پریشانی های درونی تجربه شده به وسیله فرد آشکار می شوند . قبلاً ، در تعدادی از طبقه بندی ها اختلال های بیرونی شده مثل ODD به عنوان اختلال های رفتاری و اختلال های درونی شده به عنوان اختلال های هیجانی یا نوروتیک مدنظر بودند . اینچنین توصیفاتی امروزه کمتر مورد استفاده هستند (گیبل [4] ، 1997  نقل از کاکاوند 1385)

پانزدهمین طبقه‌ی تشخیصی در  DSM-Vاختلالات رفتار ایذایی، کنترل تکانه و سلوک هستند. این طبقه‌ی تشخیصی شامل 7 اختلال است که در DSM-IV در زیر گروه اختلالاتی که برای نخستین بار معمولاً در شیرخوارگی، کودکی یا نوجوانی تشخیص داده می‌شوند و اختلالات کنترل تکانه که به گونه‌ای دیگر طبقه‌بندی نشده‌اند، قرار دارند. اختلال بی‌اعتنایی مقابله‌ای، آتش افروزی، دزدی بیمارگون، اختلال انفجاری متناوب و اختلال سلوک مهم‌ترین اختلالات در این طبقه‌ی تشخیصی هستند.(استین[5]، 2010 ).

تقریبا 24 درصد از کودکان ADHA که برای درمان ارجاع داده می شوند ، ممکن است ملاکهای تشخیصی لجبازی – نافرمانی یا اختلال سلوک را نیز داشته باشند (ایکنباخ [6] و همکاران 1994 نقل از کاکاوند 1385 ) .

در ODD کودک یا نوجوان مکرراً به شیوه های منفی گرایانه ، خصمانه و توأم با نافرمانی در مقابل اشکال قدرت عمل می کند . ملاک های ODD شاید این موضوع را مطرح نمایند که همهی کودکان گاهی اوقات به این شیوه عمل می کنند .چند نکته را برای تشریح این موضوع در نظر گرفته شده است . یکی این که نه تنها این ویژگی ها باید به طور مکرر رخ دهند بلکه باید نسبت به سن و سال و سطح رشدی نامتناسب باشند . دیگر این که فراوانی آنها باید نسبت به کلیشه های کودکان هم سن و سال نیز بیشتر باشد . معمولاً رفتارهای منفی گرایانه و لجبازی به شکل یکدندگی مستمر ، مقاومت در برابر دستورالعمل ها و عدم تمایل به مصالحه و سلطه پذیری یا جر و بحث با بزرگسالان و همسالان ظاهر می شوند . لجبازی و نافرمانی ممکن است به صورت تخطی عمدی و یا مداوم از محدودیت ها رخ دهد که معمولاً به شکل نادیده گرفتن دستورها ، مشاجره و ناتوانی در تحمل سرزنش به خاطر بد رفتاری دیده می شوند . تظاهرات اختلال همواره در محیط خانه دیده می شود ولی در مدرسه یا اجتماع چندان آشکار نیستند. (چاپ پنجم راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی ،2013)



[1] -Hiward

[2] -Conduct Disorder

[3] -Attention Deficit Hyperactivity Disorder

[4] -Gibell

[5] -Stein, D.J.

[6] -Ecenbach.

دانلود مبانی نظری و پیشینه اختلال لجبازی – نافرمانی

دانلود مبانی نظری و پیشینه قصه گویی و رفتار لجبازی- نافرمانی کودکان


مبانی نظری و پیشینه قصه گویی و رفتار لجبازی- نافرمانی کودکان

مبانی نظری و پیشینه قصه گویی و رفتار لجبازی ـ نافرمانی کودکان

دانلود مبانی نظری و پیشینه قصه گویی و رفتار لجبازی- نافرمانی کودکان

مبانی نظری و پیشینه قصه گویی و رفتار لجبازی نافرمانی کودکان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 122 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 82

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه. 15

2-2- بخش اول اختلال لجبازی – نافرمانی.. 15

2-2-1- اختلال لجبازی- نافرمانی کودکی.. 15

2-2-2- همه گیر شناسی.. 21

2-2-3- ملاحظات تشخیصی و ویژگیهای بالینی.. 24

2-2-4- تشخیص افتراقی.. 28

2-2-5- ویژگیها و اختلال های توأم. 30

2-2-6- بررسی های آسیب شناختی و آزمایشگاهی.. 31

2-2-7- سیر و پیش آگهی.. 31

2-2-8- سبب شناسی.. 32

2-2-9- سازوکارهای شناختی رفتاری.. 34

2-2-10- درمان. 39

2-3- بخش دوم : قصه ، جایگاه و کابردهای بالینی آن. 42

2-3-1- اهداف ادبیات کودکان. 42

2-3-2- روند رشد ادبیات کودکان در جهان. 43

2-3-3- قصه و اهمیت آن. 44

2-3-4- نقش قصه در رشد عاطفی ، اجتماعی و شناختی کودک... 47

2-3-5- معیارهای مورد توجه قصه گو برای انتخاب قصه. 52

2-3-6- نکات مورد توجه قصه گو در حین قصه گویی.. 53

2-3-7- ویژگی های قصه در فرآیند قصه درمانی.. 54

2-3-8- رویه های قصه درمانی.. 55

2-3-9- قصه گویی به عنوان یک راهبرد درمانی.. 62

2-3-10- قصه در خانواده درمانی.. 65

2-3-11- قصه پردازی در روان درمانی کودک... 68

2-3-12- قصه درمانی به شیوه گروهی.. 69

2-3-13- قصه در رویکردهای نظری روان درمانی.. 72

2-3-14- روان تحلیل گری.. 73

2-3-15- روان شناسی فردی (آدلری ) 75

2-3-16- شناخت درمانی.. 76

2-3-17- رفتار درمانی.. 77

2-3-18- پیشینه پژوهش.... 79

دانلود مبانی نظری و پیشینه قصه گویی و رفتار لجبازی- نافرمانی کودکان